2012-07-15

aningens lite mer från lillasysters omstylade krypin...


Det är varken stort eller exklusivt. Men ack så omtyckt!

Även storasyster slänger sig gärna i denna sängen (som verkligen är husets skönaste) och snart räcker inte handens fingrar till för att räkna de högljuda bråken, som jag intalar mig är i grunden kärleksfulla och alldeles nödvändiga syskonbråk, som uppstår då. Katten har också funnit ett nytt favoritställe i samma säng. Hans närvaro väcker däremot inga protester...



T i n a




17 kommentarer:

  1. Vakkert! for et herlig rom.
    klem Hege

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktigt fint. Lampan har nu blivit min ögonsten. Som en dusch av ljus liksom.

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Gillar din blogg <3
    Kram Wickan

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint! Ett rum att inspireras av. Gillar verkligen det avskalade o de sobra färgerna.
    Ett mycket lyckat resultat!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket fint rum!! Mycket vackert...

    Kjamis Cattis

    SvaraRadera
  6. Ser riktigt mysigt ut! :-)

    SvaraRadera
  7. Så himla fint och vilsamt! Kraaam till dig från mig!

    SvaraRadera
  8. Wow!jättefint tjejrum!!förstår att det blir lite bråk om att få mysa där.

    SvaraRadera
  9. Otroligt vackert och smakfullt! Hade gärna varit en övernattande gäst hos Er. Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Beautiful bedroom, I love it! love your blog too : )

    SvaraRadera
  11. Enormt fint! Där vill jag bo:-P. Kram

    SvaraRadera
  12. Men så fint! Jag förstår att rummet är omtyckt, och färgkoordinerade kläder till och med!
    Hoppas ni har en fin sommar!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  13. Fantastiskt fint! Förstår att det är omtyckt!

    Kram Anna

    SvaraRadera


Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar!
kram | Tina