2014-07-02

äppel päppel pirum parum söta fina huset här

 
Som utklippt från mitt eget huvud skulle dessa bedårande små lekhus kunna vara. Var nästan lite läskigt när jag råkade på dom under en av mina surfa-länge-och-precis-på-allt-och-inget-stunder.
 
När barnen var riktigt små så gjorde vi ett eget litet lek-kök. Det allra finaste av dem alla var det med spis och ugn och fina vred och en fantastiskt snygg välvd kran i just obehandlad plywood. Ovanför satt ett par hyllor till förvaring av viktigheter till leken också de av obehandlad plywood. Detta var innan jag började blogga och några bilder finns således inte, men jag ska banne mig plocka fram spisen/det lilla miniköket  igen bara för att visa er. En annan dag...
 
 
 
 
 
Dessa lekhus kommer ifrån © Rock & Pebble och kan klickas hem för 80 £ (ca 920 kr)
 
 


Eller också visar man dom lite försynt för min fantastiske svärfar eller möjligtvis min fina man och om en dag eller två har man en egen variant ;)



allt gott | tina